Ugebrev – uge 23 – 2024

Tak for lån af børnene til en god oplevelse på vores fælles lejrtur. Vi har kriblet, krablet, bygget tømmerflåder, sovet i hængekøjer, tipier og shelters, sunget ved lejrbålet og børnene har på kryds og tværs leget amok.
Tusind tak for alt maden I sendte med og tak til det flittige madhold, som hjalp til med aftensmaden. Vi fik lækker Chili sin carne i ægte Mexico style.

Tjek jeres børn for flåter!

Hils på vores nye lærer på mandag.
Vi er glade for at meddele, at vi har ansat Julie Ramsing Bøhne som vores nye lærer.
Julie kommer fra Hadsund, er læreruddannet med liniefag i musik, indskolingsdansk og historie. Hun har det sidste år arbejdet på Havbakkeskolen.
Vi glæder os til at lære Julie at kende og ønsker hende velkommen på Mellerup Friskole.
Julie deltager på vores Fælles forældremøde på mandag 10. Juni kl 19.00. Så kan I hilse på hende (billede vedhæftet).

Husk forældreudvalget er vært ved et lille oste/pølse bord og en forfriskning.

I ønskes alle en fortrinlig weekend med jeres måske lidt trætte børn.

venlig hilsen Kirsten