Ugebrev – uge 34 – 2024

Tak for engageret og flot fremmøde til årets første fælles forældremøde.
Velkommen i forældreudvalget til Helene (Theos mor), Benedikte (Laurits mor), Henriette (Kristians mor) og Lene (Noahs mor). De er allerede trådt i karakter med deres første opgave, da de koordinerer hjælp til Fødselsdagsfesten.
Ligeledes velkommen til Peter Hornstrup, som er valgt til at være skolens nye tilsynsførende.

Arbejdsdag
På lørdag går det løs med arbejdsdagen. Mette, Anna og Birgitte kommer og har det forkromede overblik over opgaverne. Der er mange, som er forhindret, der har tilbudt at komme i løbet af næste uge. Tak for det. Vi kontakter jer mandag.
Vi håber skolen kommer til at stå knivskarpt til vores fødselsdagsfest fredag 30/8.

Rigtig god arbejdslyst på lørdag.

Emneuge (Alle børn Fri 13.15 hver dag)
Næste uge har vi 80er uge som optakt til vores store fødselsdagsfest/jubilæum fredag 30/8. Skolen genstartede i 1984, og vi vil sammen med børnene dykke ned i den tid med diskodans, pandebånd, Andy Warhol, Mellerup i 80erne, 80ermad med mere. Nogle af skolens tidligere lærere og ledere kommer og fortæller om skolens start til Morgensang i ugens løb.
Til det ene af værkstederne vil Zenia gerne låne:

fladjern

krøllejern

Crepejern

Bølgejern

Giv Zenia besked

Fredag formiddag holder vi en festlig børnefødselsdagsfest for Minihaven og Børnehaven.

Fødselsdagsfest fredag 30. august kl. 16-19
Vi glæder os vanvittig meget til at slå dørene op til et brag af en 40 års fødselsdag. Vi håber at se mange nuværende elever, forældre, bedsteforældre, søskende, tidligere ansatte, tidligere elever, familier og venner af huset.Hjælp endelig med at sprede rygtet

Husk ansøgning om tilskud til forældrebetaling
Afleveres på kontoret senest den 6. september