Ugebrev – uge 35 – 2024

Hip hurra… så er det skolens fødselsdag i morgen. Elever, ansatte, pedeller og forældre har knoklet på arbejdslørdagen og flere eftermiddage for at gøre det hele klart. Tusind tak for hjælpen🙏

Program for i morgen:
kl. 9.00-11.00 Besøg af Børnehuset til fødselsdagsfest, sang, chokoladeboller, sjov og ballade
Kl. 16.00 – 19.00 Åben fødselsdag (alle er velkomne)
16.00: Velkomst, fællessang og fødselsdagssang
16.10: kagemand, kaffe og saftevand
16.30: Åbne 80erværksteder, popcorn, rundvisning, udstilling og gensyn
17.45: Grillede pølser m. tilbehør til alle i Vennely

(øl og sodavand kan købes)

18.45: Fælles afslutning og fællessang

Forældremøde i 0.-2. klasse på onsdag 4/9 kl. 19-21
Velkommen til årets første klasseforældremøde. Vi starter fælles ude i grøftekanten, hvor vi synger en sang og fortæller om fælles ting. Derefter rykker vi ud i klasserne med en kop kaffe og har klasseforældremøde.

Skolefoto den 9. september
Den 9. september er det med at få sat håret og fundet smilet frem. Brdr. Løkke kommer og tager billeder af alle børn og ansatte.

Pokemonkort
Vi har en masse elever der er meget interesseret i at kigge og bytte pokemonkort. Vi oplever, at det fylder meget, og nogle gange i timerne.
Vi vil gerne imødekomme interessen, og vil alle fredage, og kun fredage, indtil efterårsferien, give eleverne mulighed for at kigge og bytte kort. Da ingen af de voksne, her på stedet, har særlig meget viden om værdien af disse kort, er det jer, forældres ansvar, kun at sende det med som må byttes væk. Vi vil bruge 15 min. af det store frikvarter, hvor det er muligt at sidde og hygge omkring det.

Er der et par stykker, der vil hjælpe med at stå i Forældreudvalgets øl/sodavandsbar mellem kl. 17.45-19.00 i morgen?

Så skriv til Kirsten!

Vi ses i morgen