Ugebrev – uge 12 – 2024

Tak for en forrygende uge. Emneugen kom godt i mål med 4 skabende værksteder og et velbesøgt eftermiddagsarrangement torsdag.
Meget imponerende indsats fra forældreudvalget, som lavede mad i vores lille køkken til 110 mennesker. Tranerne, englene, flagermusene og insekterne får lige lov at smykke skolen et par uger, så skal eleverne nok få dem med hjem.

Tak for nu Villas og Isa
Vores to søde praktikanter skal nu hjem og fortsætte deres læreruddannelse på ‘Den frie Lærerskole’.
Det har været et frisk pust at have jer på besøg, og I har modigt kastet jer ud i mange forskellige opgaver. Held og lykke med jeres uddannelse.

Fritteryoga
Vi havde en herlig dag sammen med Lea nede i spejlsalen. Alle børnene var meget engagerede og kan krigeren, koen, katten m.fl.
Tusind tak for en god oplevelse til Lea.

Rynkebyløbet
Fredagen er blevet brugt på Rynkebyløbet, som startede med Kick-off med vores gæster Anna og Henrik fra Team Rynkeby. De fortalte om Team Rynkebys arbejde, deres seje cykelture til Paris, og hvad pengene går til. Ingrid fortalte derefter om hvordan det er at have en kronisk sygdom. Det gjorde hun megaflot, ligesom hun svarede på alle de gode spørgsmål, børnene havde. Ingrid har sammen med andre børn sunget med på denne video https://www.youtube.com/watch?v=3LY_hiptWyU

Børnene har antal omgange de har løbet med hjem. Så nu kan I få sponsorerne til at indbetale beløbene på

Tak for hjælpen fra Børnelungefonden.

Således berigede er vi nu klar til at holde påskeferie. Alle ønskes en rigtig dejlig uge og en god påske.

Kirsten