Ugebrev – uge 21 – 2024

Dagen i dag har været i idræt og bevægelsens tegn. Herligt at udnytte vores skønne omgivelser. Og vejret var med os👍

Arbejdsdagen i morgen
Tak for alle tilmeldingerne til arbejdsdag i morgen. Vi er nu oppe på ca. 30 voksne og 30 børn. Ole og Janus (pedellerne) har pakket en trailer med værktøj, remedier, maling og redskaber. I må gerne selv medbringe lidt også (især haveredskaber).
Der er kaffe og brød (fra bagerboden) kl. 9.00. Derefter fordeler vi os ud på holdene og går i gang:

Vindues holdet må gerne medbringe deres yndlingsskraber. Det bliver nemlig primært indendørs vinduespudsning, da alle hovedbygningens vinduer er blevet vasket udvendigt i dag (Tak til Josefias mor og far🙏)

Vi spiser fælles frokost kl. 12.00 og slutter af med kaffe ved 14.30 tiden.
Vi glæder os til at få skolen gjort rigtig fin.
Er der en der vil medbringe en trailer? Da vi nok har et par læs til Genbrugspladsen.
Skriv til Kirsten

Hjælp til lejrturen
Vi har brug for jeres hjælp til maden på lejrturen. På væggen ved siden af døren ind til 1.2. klasse hænger der sedler, hvor I skal skrive jer på senest 31. maj. Maden skal medbringes om morgenen, når vi tager afsted, den 6. juni kl. 8.00, og det skal afleveres i traileren.
Hvis I ikke har mulighed for at komme fysisk og skrive jer på, kan I skrive en Viggo besked til Anna med 3 prioriteringer på, så sætter vi jer på en opgave.
I kan se mulighederne på de vedhæftede billeder.
Der kommer flere detaljer om lejrturen i næste uge.
Hilsen lejrtur udvalget (Anna, Sanne og Zenia).

Husk der er fjordens dag på søndag med en masse sjove aktiviteter https://www.naturparkrandersfjord.dk/opdag/bliv-inspireret/fjordens-dag/

Hav en dejlig weekend.

Med venlig hilsen Kirsten