Ugebrev – uge 5 – 2024

Hurra…Vi har ved pantindsamling samlet over 4000 kr. ind til Verdens sultne børn i Danmarksindsamlingen.
Godt gået Mellerup Friskole🤝
Tak for et godt fælles forældremøde. Peter Bendix gav os en spændende indføring i FRISKOLERNES arbejde både på kontoret, i det politiske og i forhold til værdier. Derefter havde vi valg til bestyrelsen. Tillykke til Camilla Trampedach og Lea Barksman med valget til henholdsvis bestyrelsen og suppleant-posten.
Den sidste del af mødet blev en fælles samtale om, hvad vi bruger og gerne vil bruge vores frihed til.

Tak for kagerne til Mia og Suzette.

I dag havde vi velbesøgt Åben morgensang, og Mette har haft besøg fra Høgereden og Knejsted børnehus i 0. klasse.

Farvel og goddag
Nova stopper på Mellerup Friskole og har sidste skoledag i dag. Tak til Nova og hendes familie for jeres tid på Mellerup Friskole. Vi ønsker Nova alt det bedste fremover.
Tirsdag 6/2 starter Anja Enemark, som skal passe vores morgen-SFO 3 dage om ugen. Vi håber Anja bliver glad for at være her.
Hjertelig velkommen til Anja.

Hilsen fra Fritteren
I denne uge har vi lavet bolscher og vi er gået i gang med at lavet fastelavnsris. I næste uge skal vi bage fastelavnsboller. Vi glæder os til at tage på tur ind til Randers den 8. februar. Vi skal høre koncert på biblioteket “Musikken fortæller historien”

Samtykke til at offentliggøre billeder
Vi skal opdatere vores tilladelser til at bruge billeder af jeres børn. Derfor bedes I alle svare på den udsendte spørgeundersøgelse, der popper op her i ViGGO.  Her vil jeg gerne understrege, at vi bruger billeder med omtanke og nænsom hånd.
Tak for hjælpen.

Husk morgen -SFO åbner 6.30 fra næste uge
Giv Kirsten besked, hvis I har behovet!

I ønskes alle en god weekend, hvor I evt. kan kigge efter små forårstegn. De er derude.