Ugebrev – uge 35 – 2022

I denne sensommeruge har vi haft gode forældremøder i alle klasserne, tak for jeres opbakning. I dag havde vi årets første, velbesøgte ÅBEN MORGENSANG med fortælling, sange, 0. klasser som performere og 1.-2. klasse med Vitello. Herlig måde at starte ugens sidste dag på

.

Facebook – Instagram – Åben skole
I aften kl. 20.00 kommer første opslag i en kampagne på FB og Instagram. Her vil vi promovere vores værdier, invitere til Åben skole i november, opfordre folk til at lave aftale med os om besøg og i det hele taget gøre opmærksom på, hvad vi er gode til.

Vil I hjælpe med at Like, Dele og kommentere? For det er en af de bedste måder vi kan markedsføre os selv på og få noget positiv opmærksomhed omkring vores dejlige skole.

Tak🙏

Pædagogisk dag / forældreskole 16. september
Tak for alle tilbagemeldingerne i forhold til at “passe” eleverne den 16. september. Medarbejderne glæder sig til en dag, hvor vi kan fordybe os fagligt og møde de andre medarbejdere i Børnehuset og på Efterskolen.
Den eneste klasse, der mangler en færdig aftale er 1.-2. klasse? Skriv til Anna.

Husk Syng Spis og Snak på tirsdag 6septembernaturbørnehuset
I kan stadig nå at tilmelde jer i vedhæftede invitationen. Det bliver bare hyggeligt🤗
Vedhæftet er skolens formål og værdier. Så har I lidt godnatlæsning.

formålogværdier

Hav en dejlig weekend🌻