Ugebrev – uge 25 – 2023

På dette årets sidste ugebrev får I et rødt hjerte som ikon. Tak for dette skoleår og alle stjernestunderne sammen med jeres børn. Tak for alle samtalerne såvel de svære som de lette, de sjove som de alvorlige.
Vi glæder os i disse dage over den blomstrende biodiversitetshave. Denne have bliver sammen med den snarligt genopbyggede “Bålhytte” nogle vigtige Læringsrum i forhold til videreudvikling af Udeskole aktiviteterne.

Til alle de elever, som forlader os, vil vi sige tak. Tak fordi vi har lært både jer og jeres familier at kende. Vi ønsker jer held og lykke på den videre rejse og håber I vil holde hovedet koldt og hjertet varmt.

Skoleskema og kalender
Her kan I se skoleskema og kalender for 23/24.
kalender23_24friskolen) SKEMA23_24_V2.xlsx – Klasseskemaer

SKEMA23_24_V2.xlsx – Klasseskemaer

Vi glæder os til at byde Maya velkommen som musiklærer hver torsdag. Kalenderen bygger videre på alle de gode erfaringer, vi har høstet i år. Samarbejdsprojekterne med Børnehuset vokser, hvilket vi glæder os til. Fagligt vil I genkende de fleste fag. Vi ser dog meget frem til at få gang i det nye fag Værksted (træværksted, madkundskab, Skolehave og håndarbejde).

Fritteren bor nu på skolen
En varm velkomst til Fritteren, som nu er flyttet op ovenpå her i skolebygningen. Dennis og Zenia knokler for at skabe en fin ramme om vores fremtidige morgen og eftermiddags tilbud. Vi glæder os over, at det nu i endnu højere grad bliver en del af os😊
Sommerfesten var en smuk og sjov afslutning på skoleåret. Der blev sunget, grinet, leget, spist, underholdt og danset under en smuk midsommersol. Alles engagement understregede fællesskabet som en af vores vigtige hjørnestene. Forældreudvalget leverede en flot indsats med popcorn, slushice og drikkevarer.
Og en fornøjelse at se alle de fine mørkegrønne og gule skole T-shirts. (Der bliver en ny bestillingsrunde efter ferien)

Til sidst vil jeg ønske alle børn og voksne en dejlig sommerferie, som jo i år bliver lidt længere end sædvanligt. Lærerne og Fritterpersonalet skal have en stor tak for en konstruktiv, engageret og dygtig indsats. Det er en fornøjelse at arbejde med så engagerede kolleger, som altid møder andre med et smil på læben og oprigtig interesse.

Skolens kontor er åbent i uge 26 og uge 32

Vi ses den 14. august kl. 8.05 til normalt skema, hvor vi også byder velkommen til 9 nye 0. klasser.