Ugebrev – uge 24 – 2023

I denne uge har 5.-6. klasse arrangeret de fedeste frikvartersaktiviteter for hele skolen. Der har været skolerekorder, vandsjov og fest. Tusind tak for det https://youtu.be/zEVcfXWO6OIMette og Kirsten havde en hyggelig og sjov indskrivningsfest for nye spændte 0. klasseelever, som selv skrev sig ind i ‘bogen’.

Og så skal der lyde en kæmpestor tak til alle flittige forældre og børn på vores arbejdsdag i lørdags. Her kunne vi også officielt indvi biodiversitetshaven. Her skal runge en stor tak til Hedeselskabet og vores Venneforening.

Plan for næste uge
Husk der er ændrede mødetider i næste uge:

Mandag 8.00-13.15 – klasselærerdag

Tirsdag 8.00-14.00 – Skoleudflugt til Verdenskortet

Onsdag 8.00-13.15 – Forberedelse af sommerfest

Torsdag 8.00-13.15 – Forberedelse af Sommerfest + Sommerfest 16.00-19.00

Fredag 8.00-12.00 – Sidste skoledag

(Skolebussen kører efter denne plan)
Nærmere info om Sommerfest og skoleudflugt ses i sidste uges ugebrev

Forældreudvalgsmøde
Forældreudvalget har holdt sit sidste møde. Tak for jeres gode indsats i det forløbne år.

Det har været en begivenhedsrig uge. I skrivende stund får 0.-1. klasses emnehold på tæt hold viden om biernes forunderlige liv, da de er på besøg hos Kirstens mand Jens Chr. 5.-6. er nede ved fjorden, hvor de minsandten fandt 2 havfruer.

Nu vil vi sætte ind med slutspurten og lave en god ‘sidsteugeførsommerferien’.
Skoleskema og kalender for 23/24 kommer ud sammen med årets sidste ugebrev på fredag.

Vedhæftet er der en sommerhilsen fra alle 3 huse her på Matriklen.
hilsen fra Mellerup Efterskole, Friskole og Naturbørnhus 2023 1
Hav en dejlig weekend og dans eventuelt en lille regndans, hvis I får tid.

Venlig hilsen