Ugebrev – uge 37 – 2022

I denne uge kommer ugebrevet lidt tidligt. Vi glæder os til at kunne fordybe os sammen på vores pædagogiske dag på fredag, og vi får også denne dag mulighed for at være sammen med medarbejderne i Børnehuset og på Efterskolen. Tak til alle de forældre, der tager tjansen.
Fortællingen til morgensang i denne uge har været en spændende rejse i ballettens verden sammen med Sanne. Så nu kender vi August Bournonville og kan en del grundtrin😊

0 klasserne har lavet familiebilleder, som nu smykker Svanereden. Kig indenfor og se dem. De er så tilatbliveigodthumøraf.

Plan for fredag den 16. september
HUSK: INGEN FRITTER HVERKEN MORGEN ELLER EFTERMIDDAG
Bussen kører sin sædvanlige morgentur
0 klasse: Aktiviteter på skolen med Maria
1.-2. klasse: Lave idræt og aktiviteter sammen med Anne Mette
3 klasse: Fødselsdag
4 klasse: Tur til biblioteket
5-6 klasse: På besøg i Silkeborg
Bussen kører sin sædvanlige 13.25 tur

Dansk Fagdag Den 21. september
På onsdag har vi Dansk Fagdag med alle eleverne. Der er planlagt en spændende dag, hvor børnene skal arbejde i makkerpar med danskaktiviteter. Alle har fri kl. 13.15

Tak for hjælpen – maling af bord-bænkesæt
Lørdagens arbejdsdag var en virkelig god oplevelse. Der blev i den grad gået til den, og vi er imponerede over alt det, der blev udrettet. Flisepladsen foran, som nu hænger sammen, er til stor glæde for frikvartersaktiviteterne.
Nogle af dem, der ikke kunne komme, har tilbudt efterfølgende at komme og hjælpe. Vi skal have malet bord-bænkesættene? Skriv en besked til mig i denne uge, så koordinerer jeg en fælles tråd, hvor I kan lave aftaler.

Vi ønsker jer alle en fin fredag og en god weekend

Kirsten