Ugebrev – uge 39 – 2023

Ugebrevet udkommer midt i ugen, da Kirsten er på Lederseminar torsdag og fredag. I skrivende stund er der stor koncentration og hyggelig summen på skolen. Matematik – fagdagen er i fuld gang med perspektiver, mønstre, spejlinger og figurer

Tak for hjælpen til Tante Andante
I går havde vi en festlig og velbesøgt koncert for børnehavebørn og deres forældre. Tante Andante gav den gas med sange fra Halfdans herlige univers. Bagefter var der stemningsfuld kaffe, rundvisning, popcorn og snak. Tak for hjælpen til både børn og voksne!

Emneuge om Nordens Vilde Dyr i uge 41 – ændrede mødetider
Ugen før efterårsferien handler om vildsvin, vildheste, rød ræv, brun bjørn, elge, dådyr, ulve, ildere, havørne og hugorme. Mødetiderne er lidt anderledes, da vi om tirsdagen tager på udflugt til Skandinavisk Dyrepark. Hver morgen starter med morgenløb. Vi skal træne til om fredagen. Så sørg for godt fodtøj👍

ma: 8.05-13.15

ti: 8,05-14.00 (bussen kører 14.25)

ons: 8.05-13.15

to: 8.05-13.15

fre: 8.05-13.15

Skolernes Motionsdag Fredag 13. oktober – Hjælpere søges
Traditionen tro deltager vi fredag før efterårsferien i Skolernes Motionsløb. Vi vil gerne have hjælpere til at stå ude på ruten. Skriv til klasselæreren, hvis du kan komme og være med.

Efterlysning efter lænestole, små borde og lyskæder
Vi har i morgenfritteren og skoletiden stor glæde af vores små hyggelige hjørner. Dem vil vi gerne have nogle flere af. Hvis I har et par pæne lænestole, bordlamper eller små borde i overskud, tager vi gerne imod. Skriv til Kirsten.

Hav en fortsat god uge.