Ugebrev – uge 18 – 2023

I dag startede vi med at synge “En lærke letted”, for at markere Danmarks befrielse for snart 80 år siden. Måske har nogle af jer stadig den smukke tradition med at sætte lys i vinduerne i aften.
Samtidig markerede vi i Fritteren verdens sidste “store bededags aften” med varme hveder og forældrekaffe.
Ugen har budt på spændende temadage og Mette + Emil kom top-inspirerede hjem fra to gode kursusdage om dansk i indskolingen. På mandag er det Zenia og Dennis, der drager på kursus sammen med en masse andre SFO-folk. Anna og Mette passer Fritteren😀

Sygemelding
Børge er desværre sygemeldt resten af skoleåret. Det er vi kede af, og ønsker ham fortsat god bedring.

Der er styr på skemaet, med de små ændringer, vi har foretaget. Else har fortsat lovet at være her tirsdag, onsdag og torsdag. Det er vi meget glade for. Tak Else.
I dag har jeg indgået en aftale med Andreas Restorff (far til Vår) om at undervise 1.-2., 3., 4. og 5.-6. klasse i musik fra uge 20 og indtil sommerferien. Musiktimerne kommer til at ligge på andre tidspunkter og falder ind i skemaet mandage og tirsdage.
Tusinde tak til Andreas. Vi glæder os til samarbejdet🙏

I ønskes alle en dejlig Bededagsferie.