Ugebrev – uge 20 – 2023

5.-6. klasse pakker tasken og tager til Bornholm i næste uge sammen med Sanne og Kirsten. Vi glæder os helt vildt og har bestilt godt vejr.
0.-4. klasse har klasse-uge med Anna, Mette, Emil, Birgitte og Zenia. Info om indhold er i klassernes RUM.

Bemærk: alle har fri 13.15 hver dag (bussen kører kun 13.25 onsdag)

Arbejdslørdag 10. juni 9-15
Vi håber at se rigtig mange til vores arbejdslørdag. Ligesom sidste gang er der et ‘spørgeskema’ her på ViGGO, hvor I kan tilmelde jer de forskellige opgaver. Spørgeskemaet er åbent fra i dag.

Der er mange meget forskelligartede opgaver: Nedbrydning, malearbejde, havearbejde, reparation, indretning osv.. Kirsten og pedelteamet har styr på materialer og remedier. Men det er som altid fint, hvis I også har lidt med selv.
Der er forplejning hele dagen.

Vi glæder os til en god dag sammen med voksne og børn. Det plejer at være megahyggeligt.

Køkkenting efterlyses!!
En af opgaverne på arbejdsdagen er at forsyne og indrette vores køkken, så det er toptunet og veludstyret for både skole og Fritter. Derfor vil vi gerne efterlyse alle mulige køkkenting, som I måske har i overskud der hjemme.  F.eks: små skåle, piskeris, køkkenvægt, rivejern, dørslag, si, dejskraber, paletknive, grydeskeer, elpisker, margretheskåle, tallerkner (små, store og dybe), glas, minihakker, stavblender, bestik m.m.

Har I noget? Så må I gerne aflevere det i køkkenet inden arbejdsdagen. Nogle fra køkkenholdet på arbejdsdagen kører en tur i genbrug og anskaffer det manglende udstyr.

I ønskes alle en rigtig dejlig Kristi Himmelfartsferie.