Ugebrev – uge 21 – 2023

Vi har haft en dejlig uge med 0.1.2.3. og 4. kl. her på skolen.
I næste uge vil I kunne se at børnene ude ved hækken er blevet frisket op af 0. og 1. klasse.
Skamlerne til morgensang har fået nye motiver af 2. og 3. kl.
Det har været rigtig dejligt at se børnene arbejde og være sammen om projekterne.
I 4. klasse har de arbejdet med musikvideoer og de har haft en hyggelig overnatning på skolen.

Bornholmerhilsen
Sikke en fantastisk uge i den mageløse, bornholmske natur, vejret har været perfekt, programmet tæt pakket og eleverne har været skønne og sjove. De har engageret sig i alt, hvad vi har lavet og overvundet egne grænser. Vi er vilde med Hammershus, Jons kapel, Gudhjem, Vang stenbrud, Hasle camping og Bornholm.
Bedste hilsner
5.-6. Klasse, Sanne og Kirsten

Infomøde om 5.-7. Klasse 23/24
Vi vil gerne invitere forældre i kommende 5.-7. Klasse til et fyraftensmøde tirsdag 6. Juni 16.30-17.30. Vi vil fortælle jer om planer, ideer, kammeratskabsaktiviteter og nye fag, og høre hvilke ønsker I kunne have.

Med håbet om en god pinse