Ugebrev – uge 22 – 2022

Så kom der lige en kran forbi og hentede hytten. Det var under stor bevågenhed fra små og store tilskuere. Held og lykke på rejsen til hytten.

Fælles forældremøde på onsdag
Vi glæder os til at samles med jer til vores fælles forældremøde på onsdag (den 8. juni kl. 19.00).
Program for aftenen:

FÆLLESSANG

Sidste nyt – info og spørgsmål

• praktisk info i forbindelse med Fjeldholmlejren
  • Planer i forhold til Fritidsordningen
  • Nyt fra bestyrelsen

Evaluering – dialog ved bordene + fælles opsamling

• Forårsmarked – Skal det fortsat være hvert 2. år?
  • Arbejdsdage – Hvor mange? – Skal vi have en kompetence bank?

Næste år – info, spørgsmål og dialog ved bordene

• Fortælling om skemastruktur og skoledag
  • emne, fortælling, udeskole

FÆLLESSANG

Vi slutter aftenen med et glas vin og ost/kiks.
Else vil gerne mødes med de forældre, som skal med på Fjeldholmlejren.
Vi ses!

Farvel til Nicky og Sebastian
På fredag siger vi farvel til 2 af vores friske unge mænd. Sebastians barselsvikariat er slut, og Nicky afholder noget ferie, inden hans stilling ophører den 1. juli.
Mellerup Friskole vil gerne takke jer for den tid I har været her, den indsats I har gjort for børnene og stedet og for jeres gode humør og imødekommenhed. Vi ønsker jer held og lykke på jeres videre færd.

Alle børn har fri 13.15 på fredag
Da lærerne skal til et fælles arrangement har alle fri 13.15 på fredag (den 10. juni). Derfor kører der ingen 14.30-bus denne dag.

Nena kommer tilbage for en kort bemærkning
Når Sebastian stopper kommer Nena tilbage fra sin barsel. Det bliver desværre kun for en kort bemærkning, da Nena har fået arbejde i Hadsund fra 1. juli i cykelafstand. Og med 2 små børn er det en forståelig prioritering. Vi ønsker Nena held og lykke med det nye og vil nyde dit selskab i de sidste uger af juni.

Stilling som buschauffør/pedel og FO-pædagog
Vi kan fortælle, at vi har to stillingsopslag ude. Begge er med ansættelse 1. august.
Det drejer sig om en kombineret pædagogstilling/skolepædagog til vores fritidsordning og støtteundervisning på 32 timer, og en stilling som kombineret buschauffør/pedel på 25 timer.
Vi håber på gode ansøgere til begge stillinger, og vi vil gerne bede jer om at dele og sprede budskabet. I finder opslagene her

Det ser ud som om pinsesolen kommer til at danse, og hvis ikke, vil jeg sige som en gammel finurlig digter:
Jeg siger bare, at man skal være glad for vejret, så længe man kan trække det
Storm P.

Og husk der er familieløb på søndag. Se invitationen her
Familieløb i Mellerup 2022 (1)

I ønskes alle en god pinseferie😊

Venlig hilsen
Kirsten og lærerne

0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!