Ugebrev – uge 33 – 2022

Skemaet er prøvet igennem, og det ser heldigvis ud til at virke. Der er lavet et par småjusteringer, og alle Zenias støttetimer er ikke færdig planlagt endnu. Det bliver de i løbet af næste uge. I kan følge med i jeres barns skema på ViGGO.
Vi er kommet godt fra start her i det nye skoleår. Børnene er gode til at stemple ind i fællesskabet, og vi har haft en herlig debut på vores “fælles morgensang og fortælling”. Vi har købt nyt frikvartersudstyr til stor glæde for mange (overskuddet fra forårsmarkedet).
Vi glæder os til at se jer til det fælles forældremøde på tirsdag (se sidste ugebrev).

Kalenderen
Kalenderen er blevet revideret. Den nye ligger her på opslagstavlen.

MAT fagdag og morgensang hos naboen
På torsdag kommer hele skolen til at syde og boble med tal og regnearter. Vi har alle sammen fagdag, hvor der er fokus på Matematik.
Samme dag går vi over til vores gode nabo (valgmenighedskirken) og synger morgensang. Karsten, som er præst, kommer og fortæller os om kirken og en vigtig mand, der hedder Jens Bek. Og mon ikke vi skal synge “Se nu stiger solen”.
Alle er naturligvis velkomne.

Fælles forældremøde på tirsdag
Vi glæder os til at få en levende snak med jer. Snakken kører jo unægteligt bedst på kaffe og kage. Er der nogle forældre, som vil bage en kage?
Giv Kirsten besked!

Kommende datoer der skal i kalenderen

• Husk der er Arbejdslørdag den 10. sep. Tilmelding til arbejdsopgaver kommer snarest her på “spørgeskemaer” i ViGGO.
  • Vi skal bruge forældre til at “overtage skolen” den 16. september, hvor hele institutionen (Børnehus, Efterskole og Friskole) har pædagogisk dag. I må gerne overveje, om I har lyst til at hjælpe. Det er ikke almindelig skoleundervisning denne dag, men kan være besøg på en arbejdsplads, udflugt, børnefødselsdag, pizzabagning eller???
  • Vi fortæller mere om det på det fælles forældremøde.

Skolefoto
Efter flere opfordringer har vi bestilt skolefotograf den 29. august. Henrik kommer og vil tage billede af alle eleverne og fællesbilleder.
Info til forældre er vedhæftet.

Stemmeproblemer
Se vedhæftede!

Hav en skøn weekend

0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!