Ugebrev – uge 37 – 2023

I denne uge udkommer ugebrevet torsdag, da vi (de ansatte) jo tager ud af huset i morgen.
Vi vil gerne byde Smilla i 3. klasse og hendes familie velkommen på Mellerup Friskole. Vi håber I bliver glade for at være en del af vores fællesskab.
I tirsdags havde vi en forrygende dag sammen med Kathrine fra dansk skoleskak. Grøftekanten var tryllet om til spillehal med 15 skakspil. Spændende dag som helt sikkert har sat spor og har et stort læringspotentiale. Vi vil derfor sørge for børnene kan fortsætte, hvor de slap. Derfor efterlyser vi skakspil. Har I et stående derhjemme, I ikke bruger, er vi glade modtagere.

Forældreudvalget
Forældreudvalget har holdt deres første møde. Det var et godt møde, og Anna og jeg ser frem til et spændende år med god hjælp og engagerede samtaler.
Referat er vedhæftet her forældreudvalgsmøde12.09.23

Fritteren – Åbningstider
Da vi flyttede morgenfritteren ned på skolen (fra Børnehuset) i foråret undersøgte vi behovet i forhold til åbningstid. På det tidspunkt var der ingen, som havde behov tidligere end kl. 7.00.
Nu har behovet ændret sig til 6.50. Derfor vil Morgenfritteren fremover have åbent kl. 6.50 hver dag. Kontakt Kirsten, hvis I har spørgsmål.

18/9 – deadline for T-shirt-bestilling

26/9 kl. 16.00 – Tante Andante koncert

Har I nogle bekendte med børn i målgruppen, så inviter gerne. i kan enten dele på Facebook eller hente invitationer på skolen

Tusind tak for hjælpen til vores Pædagogiske dag.

Vi håber I får en dejlig dag i morgen fredag med alle Mellerup Friskoles gode unger.