Ugebrev – uge 46 – 2023

Kære Forældre
Vi er kommet rigtig godt igang med “Troldmanden fra Mellerup”. Der er travlhed på alle hold og topengagerede voksne, børn og efterskoleelever.
Nogle af børnene har i dag en seddel med hjem, hvor der står, hvad de gerne skal medbringe af tøj og sager på mandag.
Skuespillerne har lektier i weekenden. De skal kunne deres replikker og helst udenad.

Hilsen fra Fritteren
I fritteren er vi så heldige, at vi har mulighed for at deltage i nogle forskellige kulturelle arrangementer. D. 30/11 skal vi ind på Randers bibliotek og se et spændende samarbejde mellem Kulturhuset Randers og Randers Kammerorkester. Arrangementet hedder “Musikken fortæller historien”. Vi skal ind og høre Museumsinspektør Lisette Berg Andersen fortælle om de herlige nisser på museet og deres historier, og musikerne har fundet passende julemusik frem.

Glemmekassen
Den store glemmekasse er tømt og er nu blevet til træopbevaring i værkstedet. Fremover kommer der til at stå en mindre kurv nede i garderoben. Husk stadig at der skal navn i tøjet, så er det supernemt at finde det igen.

Vi glæder os meget til at se jer til forestillingen på torsdag kl. 17.00. (Børnene skal møde ind 16.30). I er velkomne til at tage søskende, bedsteforældre og naboer med.

Der er en lille servering til alle efter forestillingen kl. 17.00.

Hvis man er forhindret kl. 17.00 er man velkommen til at komme til forestillingen kl. 10.30.

I ønskes en dejlig weekend.