Ugebrev – uge 14 – 2023

Bøgen er sprunget ud i Mellerup🌳
Det samme er de gode frikvarterslyde og udeskoleundervisningen. Der bliver sjippet, hoppet i elastik og spillet forskellige boldspil i forårssolen. Vores nye ‘mugs’ og sporks blev indviet i tirsdags, da 5.-6. klasse havde lavet kartoffel-porre-suppe. Tak for det🙏 Og vi glæder os til at bat og bolde ankommer, så vi for alvor kan få gang i det nye bortennisbord.
Hele skolen var i onsdags nede på Efterskolen og se showet ‘Strangers’, hvor Efterskolen fremførte fremragende sange og danseshows. Dejligt med så dygtige naboer.
Tak for et godt møde i mandags. Vi arbejder videre med planlægning og kvalificering af næste skoleår, udformning af skærmpolitik m.m.
Desværre kan vi stadig ikke sige noget om, hvornår Børge kommer tilbage.
3. klasse og lærerværelset har i dag sendt ham en ‘god bedring’ hilsen. Else varetager fortsat matematikholdene samt tirsdags emnetimerne i 3. + idræt sammen med Sanne. Det er vi meget taknemmelige for.
Musik i indskoling, lillekor, børnehave og morgensang klarer Kirsten. Og vi arbejder i øjeblikket på nogle samlede musikforløb med 3.-6. klasse sammen med efterskolen. I hører nærmere.

Rynkebyløbet
Tusind tak for en ihærdig indsats og en flot sponsorering til dagens Rynkebyløb. Og tak til Iben og Anna fra Team Rynkeby fordi I kom og gjorde det til en fest🏃‍♀️🏃‍♂️ Børnene har deres sponsorsedler med hjem, så sponsorerne kan få indbetalt beløbet på 636635.

Idræts fagdag på tirsdag (25. april)
På tirsdag vil vi gerne bede om godt vejr. Hele skolen skal have idræts fagdag. Børnene bedes møde op i praktisk bevægelses tøj

Sommer Billede Skole for børn (uge 26)
AOF i Randers tilbyder sommer billedskole i uge 26🌼

Selvhjælp Randers starter nye grupper
Se de gode tilbud fra Selvhjælp Randers med naturgruppe, gågruppe, børnegruppe og skilsmissegruppe i vedhæftede.

Husk Generalforsamlingen på onsdag kl. 19, som indledes med et spændende foredrag. Det foregår i foredragssalen på efterskolen.

I ønskes alle en rigtig god weekend🌞

Selvhjælps Randers starter nye grupper